دعا کردن در مراسمات انگلیس ممنوع شد!

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز به نقل از خبر18فوریه(29بهمن) خبرگزاری سیریانیوز، «یک دادگاه در بریتانیا یک دستور قضایی صادر کرد مبنی بر اینکه شهرداری شهر بدفورد (Bedford) واقع در استان دیون (Devon) یک عمل غیر قانونی به دلیل اجازه دعا خواندن قبل از اجتماعات رسمیش، انجام داده است. این خبر را ستاد خبرگزاری بریتانیا بی بی سی در روز یکشنبه نقل کرده است.»
بی بی سی در گزارش خود گفته انجمن ملی سکولار شکایت قضایی بر علیه شهرداری این شهر در دیوان عالی کشور، پس از اینکه یک عضو ملحد در شهرداری از خواندن دعا قبل از اجتماعات شکایت کرد، انجام داده است.
بی بی سی افزوده دیوان عالی کشور حکمی صادر کرده مبنی بر اینکه خواندن دعا بنابر ماده 111 از قانون حکومت محلی غیر قانونی می باشد.
بی بی سی به نقل از آقای اریک پیکلز (Eric Pickles) وزیر امور خارجه برای جوامع و دولت های محلی بریتانیا گفته این حکم بهت آور و مایه سرافکندگی است! و بهتر این بود که مقامات دولتی اعم از اعضای پارلمان و اعضای حکومت محلی بتوانند اگر خواستند قبل از اجتماعات خود دعا بخوانند.
همچنین این خبرگزاری به نقل از اسقف شهر اکستر (Exeter) آقای مایکل لانگریش (Michael Langrish) گفته دعا خواندن قبل از شروع اجتماعات شهرداری در منطقه خود را پس از اینکه روشن شد یک اقلیت سعی می کنند رأیشان را بر دیگران تحمیل کنند، تشویق خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

مهدیه
ساعت22:25---20 آبان 1391
واقعا نمیدونم چی بگم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 1422
بازدید کل : 71797
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket